Saturday, February 28, 2009

[ JURNAL CHEFF RTM 1 ]




ari ni geng production JURNAL CHEFF dari RTM1 datang umah aku buat shooting episod pertama program diaorang..hehe

program diaorang ni macam program masakan la..cheff jalan2..pastu masak pas masak makan..simple je..diaorang guna dapur..ruang tamu n tempat makan aku je..

aku ambik gmbar skit je..tak nak ambik bnyak2 takut nanti orang kata 'PRAK..' la pulak..tahu tak prak tu apa..? macam JAKUN giler la..haha tp takpe..yang penting rumah aku masuk tv..haha

ni antara gambar yang ada la..





jgn lupa set kan dalam remider korang tgk rancangan ni...tp tgk rumah aku je la..haha
04 04 2009
jam 113.0 pagi.
tv1 teman setia anda...hihi

action..!!



2 comments:

  1. weh pasni ambin pic umh ko la plk masuk dlm blog..

    ReplyDelete
  2. umh aku kiteorg mtk arge tinggi tu psl xjd hehehehe

    ReplyDelete

[ PROTON X50 OGOS 2020? : Jual pada Januari 2020 please.. ]

:: Ok kita str8 to the point jah. Aku terpanggil untuk menulis semula blog bagi entri berkisar pada bakal SUV terbaru keluaran ...