Thursday, February 19, 2009

[ penyampai berita TV3 ?? ]

''adakah anda penyampai berita TV3 akan datang...?''
:: the?? jgn berangan k..!!
:: la..boleh ke? layak ke ko??
:: ye ke...xcaya la...
:: ntah, ye la kot kalau ada rezeki...aku rasa tak kot..hehe


mmm tu la antara suara2 dengki lagi tak menyenangkan ati...bukan nk bagi support.. at least kalu tak suka pon.. bg la jawapan yang positif sikit..sedap sikit nk dgr..bukan mengharap sgt pun..

tp nk buat macam mana kalu ko memang mcm xde bakat...nampak macam tak leh p je...haha

:: actually smlm aku dpt panggilan tephone dr TV3!! wa cakap lu... best siot...!!tv3 call je pon dah best dah hahah..
aku dah shortlisted utk audition penyampai berita tv3...! yahoooooo!!!
auditionnya ahad ni kul 830 pagi..doa2 la kali ni aku ada rezeki kat tv3..sbb aku dh p TV1, ntv7..tapi hampeh...

tp disebabkan tv1 n ntv7 tak ambik aku tu la yang buat aku rasa mcm down skit..diaorang yang biasa2 tu pun xambik aku..ni plk TV3 yang GAH tu...

aku sebenarnya taknak tulis dlm blog..takut nanti kecoh2..tetiba tak dpat..!! kecewa la aku..tapi think +ve la kan..kalu ada rezeki..ada la..takde..nk wat cmna..aku cuma arap ramai2 doakan aku dpt..

lagi ramai doa lagi bagus..hahaha

que!!

3 comments:

  1. jap aku tambah lagi satu.... "cantek ker ko nk jd pembaca berita tv3 hah?
    hakhakhakhak

    ReplyDelete
  2. DR NORMALIZA...!! dr baca blog saya ke..tq dr..dengar2 mcm ada harapan.haha

    ReplyDelete

[ PROTON X50 OGOS 2020? : Jual pada Januari 2020 please.. ]

:: Ok kita str8 to the point jah. Aku terpanggil untuk menulis semula blog bagi entri berkisar pada bakal SUV terbaru keluaran ...