Thursday, March 14, 2013

[ tak suka lah ! ]

::



Oh saya memang bencikan perubahan pertukaran dan tak mengikut apa kehendak yang saya nak. Biasanya kalau saya nak benda itu begitu, saya akan jadikan benda itu begitu. Lambat atau cepat saya tetap nakkan begitu..

Berada dalam situasi selesa, saya tak suka ia berubah kepada yang lebih tak selesa. Saya rasa semua orang begitu, tetapi dan ramai juga yang boleh terima dan ikut kepada keadaan yang baru..

Oh kenapalah saya tidak begitu. 

Saya tak suka la..hari ini hari yang tidak menarik bagi saya..
Saya tak suka
Tak suka la..!


p/s tak semua benda yang kita suka kita dapat, tapi saya tetap tak suka.

No comments:

Post a Comment

[ PROTON X50 OGOS 2020? : Jual pada Januari 2020 please.. ]

:: Ok kita str8 to the point jah. Aku terpanggil untuk menulis semula blog bagi entri berkisar pada bakal SUV terbaru keluaran ...