Friday, August 10, 2012

[ syok sendiri la ]

::


Aku suka je tengok hasil usaha aku sendiri bila bab mengedit visual masa keja tempat lama dulu.
Paling best staff boleh berkreatif terutamanya masa edit visual Closing Berita.
Masing-masing kalau boleh nak tunjuk sapa lagi kreatif.
Ye la..dengan side effect sangat terhad, pastinya susah untuk 'bekarya'.
Tapi ada masa-masa malas tu..semua malas nak bekarya..
Semua tak nak edit kan.
Semua nak jadi TONG GAS kan.
Huh!

Ni antara yang aku suka, walaupun ada org cakap aku ni SYOK SENDIRI.
Sebab aku masukkan footage aku sendiri haha
Walaupun masa dia cakap tu aku ada la terasa sikit tp biarlah orang nak kata kan..

::



p/s:: tak boleh terima kritikan memang kena hidup dalam hutan sorang-sorang la



No comments:

Post a Comment

[ PROTON X50 OGOS 2020? : Jual pada Januari 2020 please.. ]

:: Ok kita str8 to the point jah. Aku terpanggil untuk menulis semula blog bagi entri berkisar pada bakal SUV terbaru keluaran ...