Sunday, November 1, 2009

[ aku kembali the movie ;p ]







__________________________________
BAB 2


aku jugak lupa nk tulis pasal raya aku tahun ni..nampak macam tak meriah tapi ok la. walaupun berhari raya 2 hari je...aku rasa ok lasbb family aku buat open house pada hari raya kedua..ramai la org dtg nk beraya.. tak kurang yg dtg sbb nk makan satay.!nyum2 sedap weh..(telan air liur ye)


dalam sibuk2 ramai nk dtg tu, kita orang tak sempat pun nk ambik gmbar 'studio' raya macam tahun2 sebelum ni..ye la raya tahun ni keluarga bertambah lagi dua org. satu anak sedara satu lagi abag ipar..ceh rugi la jugak..
plk tu tahun ni smeua org ada..tpi gmbar xde.
yang ada gmbar geng2 budak kecik je..sbb suka sgt nk ambik gmbar.

ni gmbar mlm raya..main bunga api dan mercun..


ni ketua geng mercun..

pagi raya..semua bersiap2 la konon nya..ni plak gmbar aku n geng budak2 ni outdoor photoshoot time open house..hihii.geng2 mak budak semua tgh sibuk layan tetamu sbgnya..



part yang paling best, kawan2 lama aku time aku dgn diaorang bersongkok ke sekolah datang..

hihi...dulu yang laki ni semua imam masjid seri perak..!
kalau mak mertua tau dari dulu dah ambik buat menantu..! haha
bersembang2 dgn diaorang rasa macam lain macam je.
ye la dulu sembang benda2 mengarunt yang tak matang..
sekarang dah matang..semua macho2 dah sekrang.
yang penting semua kawan2 aku berjaya..! bangga ustaz aziz (warden asrama yang ditakuti) haha..


kawan2 aku ada yang dah jadi lawyer, ptd, pegawai2 kerajaan, cikgu yang bergaji besar, engineer, tentera udara, dan sbgnya..aku?? jadi reporter pun ok la..cita2 aku nk jadi penyampai berita tv belum tercapai lagi.

jadi pembaca berita kat webtv pun ok la kan. world level..!

hihi ni gmbar kengkawan aku yang aku maksudkan..ada yg dah kawin!! siap bwak anak lg...
tak kurang yang akan menamatkan zaman bujangtahun dpn..tetttttttttt

mm aku? rilek la..awal lagi..kengkawan pompuan pun ramai yg tak kawin lagi.aku keja pun lambat pe...



maintain gmbar studio..poyo!

mm pa lagiaku lupa la plk apa lagi citer best..
sbb semua xsempat nk tulis..pasal birthday pazi, bukak posa, raya, pariz bertunang, nani dah ada bf,open house amelia n sbgainya..k la pas ni aku akan terus kan bercerita pasal aku..
best ke tak best xkisah la...


2 comments:

  1. perluke nk mskkan nanai dh ada bf?ko tertinggal lagi satu la.. ejan dh semakin ayu dan lemah lembut gitu. auuw~

    ReplyDelete
  2. haha..itu memang aku lupa..n tak penting pun..kui kui

    ReplyDelete

[ PROTON X50 OGOS 2020? : Jual pada Januari 2020 please.. ]

:: Ok kita str8 to the point jah. Aku terpanggil untuk menulis semula blog bagi entri berkisar pada bakal SUV terbaru keluaran ...